Gözalan Group Resmi Web Sitesidir.
SEPETİM (0)

Sıkça Sorulan Sorular

Nasıl Üye olabilirim ?

asports.com.tr' nin ana sayfasındaki “ÜYE OL” linkine tıklayarak, üyelik formunu doldurup hemen üye olabilir ve alışverişe başlayabilirsiniz.

Üye olmak ücretli midir ?

www.asports.com.tr'ye üye olmak ücretsizdir. Sipariş verebilmek ve her türlü fırsattan haberdar olabilmek için hemen üye olabilirsiniz. Üye olmak için tıklayınız.

Üyeliğimi nasıl iptal edebilirim ?

Üyeliğinizi iptal etmek için "Üyelik Bilgilerim" bölümünde bulunan "Üyeliğimi İptal Et" seçeneğini seçerek iptal sürecinizi başlatabilirsiniz.

Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim ?

Sitemizde üye olmadan gezebilirsiniz ancak alışverişinizi tamamlamak için üye olmanız gerekmektedir.Teslimat ve güvenli ödeme sayfalarına, sadece üye girişinizi tamamlayarak ulaşabilirsiniz. Üyelik sırasında almış olduğumuz bilgiler, sizin güvenli bir alışveriş yapabilmeniz için gereklidir.

Şifremi Unuttum Ne Yapmalıyım ?

Şifrenizi unuttuysanız, üye girişi bölümünde bulunan ‘ŞİFREMİ UNUTTUM?’ linkine tıklayıp, gelen sayfadaki kutuya üye olurken belirttiğiniz e-posta adresinizi yazmanız yeterli olacaktır. Şifrenizi değiştirebilmeniz için mail adresinize bir link gönderilecektir. Linke tıklayarak yeni şifrenizi belirleyebilirsiniz. Güvenliğiniz açısından bu link 30 dakika süreyle aktif olacaktır. 30 dakika içinde şifre belirleme işlemini yapamadıysanız tekrar ‘ŞİFREMİ UNUTTUM?’ kutucuğuna tıklamanız gerekmektedir.

Aradığım ürüne nasıl ulaşabilirim ?

Sayfanın sağ üst köşesine yerleştirilmiş arama alanına aradığınız ürün kodunu/ ürün adını yazarak veya sayfanın sol yanında bulunan menüden seçerek istediğiniz ürün grubuna ulaşabilirsiniz. Sıralama butonlarını kullanarak renk ve fiyat ile ilgili istediğiniz sayfaya erişebilirsiniz.

Siparişlerimi nereden görebilirim ?

Siparişlerinizi, "Hesabım" sayfasında bulunan "Siparişlerim" bölümünden görebilirsiniz.

Satın aldığım ürünle ilgili siparişimi iptal etmek istersem ne yapmam gerekiyor ?

İşleme alınmış siparişlerin iptali mümkün değildir. Siparişiniz işleme alındıysa iptal edemezsiniz. Siparişinizi iptal etmek için 0850 200 11 41 numaralı müşteri hizmetleri hattımızı aramanız veya web sitemizde bulunan iletişim formunu doldurarak tarafımıza e-posta göndermeniz gerekmektedir.

Sipariş verirken nelere dikkat etmeliyim ?

Öncelikle üye olurken dolduracağınız üye formunun eksiksiz ve güncel bilgiler içermesine dikkat etmeniz gerekmektedir. Siparişiniz sonrasında doğacak herhangi bir sorunda müşteri temsilcilerimiz, üyelik bilgilerinizdeki iletişim bilgilerinizden yararlanarak sizinle irtibata geçecektir.

Siparişimi verdim bundan sonra ne olacak ?

Siparişiniz, girmiş olduğunuz teslimat adresinize gönderilecektir. Kargo teslimatı sırasında herhangi bir sorun yaşanmaması için adresinizi tüm detaylarıyla yazmanız gerekmektedir. Siparişiniz sorunsuz bir şekilde sistemimize ulaştıktan sonra, sitemize üyelik oluştururken kullandığınız e-mail adresinize tarafımızdan siparişinizin detayını belirten bir mail gönderilecektir. Siparişiniz en kısa sürede size ulaştırılmak üzere hazırlanarak, kargoya verilecektir. Ürününüz kargo firmasına teslim edildiğinde tarafımızdan size tekrar bir mail gönderilecek ve kargo hakkında bilgilendirilmeniz sağlanacaktır. Kredi kartı ile verilen siparişler anlık olarak işleme alınmaktadır. Havale ile verilen siparişlerde, havale ödemeniz tarafımıza ulaştıktan sonra siparişiniz hazırlanır ve en kısa sürede kargoya teslim edilir.

Siparişimin elime ulaşmadığı durumlarda ne yapabilirim ?

Kargo firması belirtmiş olduğunuz adrese siparişinizi teslim etmektedir. Adresinizde bulunamamanız durumunda, kargonuzu getiren kişi paketinizi en yakın kargo şubesinden alabileceğinize dair bir not bırakır. Kargonuzun ilgili şubeden 3 gün boyunca alınmaması durumunda siparişiniz tarafımıza iade edilir. Bu aşamada Müşteri Hizmetlerimizi arayarak bir defaya mahsus olmak üzere tekrar aynı adrese gönderimini isteyebilir veya adres değişikliği talebinizi bu aşamada iletebilirsiniz. Her durumda kargonuzun durumunu "Hesabım" sayfasında bulunan "Siparişlerim" bölümündeki ''Sipariş Durumu' ' kısmından kontrol edebilirsiniz.

Sipariş adresimi değiştirmek istiyorum nasıl yapabilirim ?

Sipariş adresinizi "Hesabım" sayfasında bulunan "Adreslerim" bölümünden değiştirebilir ya da satın alma işlemi sırasında "Yeni Adres Ekle" butonunu işaretleyerek yeni adresinizi tanımlayabilirsiniz. Ancak girdiğiniz bu adres; adresi güncelledikten sonra vereceğiniz siparişler için geçerli olacaktır. Siparişinizi verdikten sonra adres değişikliği talep etmeniz durumunda 0850 200 11 41 no’ lu Müşteri Hizmetlerimize ulaşmanız gerekmektedir.

Ödememi hangi şekillerde yapabilirim ?

asports.com.tr internet sitemizde ödeme işleminizi kredi kartı, para kart veya havale ile gerçekleştirebilirsiniz.

Hangi banka kartları ile taksit imkanından faydalanabilirim ?

Sitemiz üzerinden yapacağınız alışverişlerinizin ödemesini tüm bankalara ait MASTER ve VISA kartlar ile yapabilirsiniz. Tüm banka kartlarını kullanarak tek ödeme ile siparişinizi ödeyebilirsiniz.

Kredi kartları taksit seçeneklerini nereden görebilirim ?

Siparişinizi verirken açılacak olan ödeme sayfasında anlaşmalı olduğumuz kredi kartları için taksit seçeneklerimiz bulunmaktadır. Bu alanda taksit seçeneklerini görebilirsiniz.

Aldığım ürünlerin fiyatlarına KDV dahil midir ?

asports.com.tr üzerinden satılan her ürünün fiyatına KDV dahildir.

Ödememi hangi banka kartıyla yapabilirim ?

Sitemiz üzerinden yapacağınız alışverişlerinizin ödemesini tüm bankalara ait MASTER ve VISA kartlar ile yapabilirsiniz.

Taksit seçeneğiniz var mı ?

Sitemiz Maximum, Bonus, World, Axess, CardFinans ve Paraf kredi kartlarına taksit imkanı sunmaktadır. Diğer tüm kredi kartlarını kullanarak tek ödeme ile ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz.

Havale veya eft yoluyla ödeme yapabiliyor muyum ?

Havale ve EFT yolu ile ödeme gerçekleştirebilirsiniz.

Hangi Kargo Firması ile Çalışıyorsunuz ?

Ürünlerimizi UPS Kargo ile teslim ediyoruz. Aynı şekilde iadelerinizi de UPS Kargo ile bize ücretsiz olarak gönderebilirsiniz.

Kargo Ücreti Ne Kadar ?

UPS Kargo ile anlaşmamız vardır. Kargo ücretimiz bulunmamaktadır.

Siparişimi tamamladıktan sonra kargo bilgilerimi nasıl takip edeceğim ?

"Hesabım" sayfasından ilgili siparişinizi görüntüleyip, siparişlerim başlığı altından siparişinizin kargo sürecini takip edebilirsiniz. Siparişiniz kargoya verildiği anda tarafınıza e-mail ile bilgi verilecektir.

Kargom Elime Ulaşmadı, Ne Yapmalıyım ?

Kargonuzun ulaşmaması durumunda, 0 850 200 11 41 numaralı hattan Müşteri Hizmetlerimize ulaşabilirsiniz veya web sitemizde bulunan iletişim formumuzu doldurarak müşteri temsilcimize ulaşabilirsiniz.

Siparişimin Kargo Takibini Nasıl Yapabilirim ?

“HESABIM/SİPARİŞLERİM” bölümünden kargonuzun durumunu takip edebilirsiniz.

Siparişim Eksik Çıkarsa Ne Yapmalıyım ?

0850 200 11 41 numaradan veya web sitemizdeki iletişim formumuzu doldurarak müşteri temsilcimize ulaşabilirsiniz.

Bulunduğum Yerde Kargo Firması Yoksa Siparişimi Nasıl Teslim Alacağım ?

Siparişlerinizi ulaştıran UPS Kargo, tüm Türkiye'ye teslimat yapabilmektedir. Ancak, köy, kırsal bölgeler ve karayoluyla ulaşım sağlanamayan yerlere ürün teslimatı yapılamaması söz konusu olabilir. Kargo teslimatı açısından sıkıntı yaşayabileceğinizi düşünüyorsanız lütfen sipariş vermeden önce 444 00 66 numaralı telefondan UPS Kargo müşteri hizmetleriyle ile iletişime geçip, adresinize teslimat yapılıp yapılamayacağını öğreniniz. Bu tür durumlarda genellikle en yakın yerleşim merkezine siparişiniz getirilir ve sizden buraya gelerek teslim almanız rica edilir.

Kargom Ne Zaman Ulaşır ?

Siparişinizin ödemesi onaylandıktan sonra ortalama 24 saat içerisinde ürününüz kargoya teslim edilmektedir. Ürününüz kargoya teslim edildikten sonra bulunduğunuz bölgeye göre teslimat süresi 1 ile 3 gün arasında değişmektedir. UPS kargo teslim süresi İstanbul içi bir gün, İstanbul dışı ise en fazla üç gündür. Teslimat süreleri ile ilgili detaylı bilgi için 444 00 66 UPS Kargo müşteri hizmetlerini arayabilirsiniz.

Siparişimin Teslimat Adresini Değiştirebilir miyim ?

Sipariş esnasında verilen teslimat adresini değiştirmek için 0850 200 11 41 numaralı telefon numaramızı aramanızı rica ediyoruz.

Resmi Tatil Günlerinde Teslimat Yapılıyor mu ?

Resmi tatil günleri ve Pazar günü teslimat yapılmamaktadır.

Satın Aldığım Ürünü Erken Gönderebilir misiniz ?

Tüm siparişlerimiz için teslimat işlemlerimizdeki standart teslimat süresi geçerlidir.

Paket Hasarlı Geldi Teslim Almalı mıyım ?

Hasarlı gelen paketleri teslim almayıp, kargo görevlisine paketin hasarlı olduğuna dair tutanak tutturmanız gerekmektedir. Daha sonra siparişinizle ilgili müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz.

Faturam Paketten Çıkmadı Ne Yapmalıyım ?

Müşteri hizmetlerimizle (0850 200 11 41) iletişime geçip fatura talebinde bulunabilirsiniz.

Siparişimi Nasıl İade Edebilirim ?

Siparişlerinizi, e-arşiv faturanızın arka yüzüne iade etmek istediğinizi belirterek bize gönderebilir ve iade sürecinizi başlatabilirsiniz.

İade Koşullarınız Nelerdir ?

Online alışveriş sitemizden almış olduğunuz ürünlerde bir sorun olması ya da aldığınız ürünlerin ihtiyacınızı karşılamaması durumunda, teslimat sonrasında iade edebilirsiniz. Ürünlerin iadesi için belirtilen yasal süre 14 gündür ancak internet mağazamızdan aldığınız ürününüzü kullanılmamış olması kaydıyla teslimat tarihinden itibaren 30 gün içerisinde e-arşiv faturanız ile birlikte iade edebilme imkanı sağlıyoruz. 30 günlük iade süresi dolmuş, aksesuarlar eksik, tahrip edilmiş, kullanımdan dolayı zarar görmüş, faturasız ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir ve size geri gönderilecektir. Siparişlerinizi, e-arşiv faturanızın arka yüzüne iade etmek istediğinizi belirten bir yazı yazarak UPS Kargo ile ücretsiz olarak aşağıdaki adrese gönderebilir ve iade sürecinizi başlatabilirsiniz. İade talep ettiğiniz ürünü e-arşiv faturası ile birlikte (faturanın arka yüzüne iade etmek istediğinizi belirterek), paketi hasar görmemiş, kullanılmamış, kullanım hatası sonucu zarar görmemiş haliyle, tüm aksesuarları ile birlikte, sipariş numarası ve yukarıda belirtilen adresi içerecek şekilde geri göndermeniz gerekmektedir. İade talep ettiğiniz ürünler, ilgili ekibimiz tarafından hızlı ve doğru bir şekilde incelenecek ve talebiniz değerlendirilecektir. İadeniz, Mesafeli Satış Sözleşmesi’ nde yer alan Madde 13’deki “Cayma Hakkı” ve Madde 14’deki “Cayma Hakkı Kullanılamayacak Ürünler” şartlarına uygun olmalıdır. Faturasız iade kabul edilmemektedir. İade ettiğiniz ürünlerin ödemesi, iade talebiniz onaylandıktan sonra Asports tarafından ortalama 3 ile 5 iş günü içerisinde gerçekleştirilir. Ancak banka prosedürleri gereği hesabınıza yansıması 5 iş günü sürebilmektedir.

İadede Kargo Ücreti Kime Ait ?

30 gün içerisinde yapılan iadelerin UPS kargo ile gönderilmesi şartı ile kargo ücretleri bizim tarafımızdan karşılanacaktır. Ancak ürünü başka bir kargo şirketiyle göndermek isterseniz kargo ücreti sizin tarafınızdan karşılanacaktır.

Para İadem Neden Taksit Taksit Yapılıyor ?

Toplam tutar bizim tarafımızdan tamamıyla bankaya ödenir ancak taksitli ödeme seçeneğini seçtiyseniz, iadeniz de banka prosedürleri gereği taksitli olarak yapılacaktır. Detaylı bilgi için bankanızla iletişime geçebilirsiniz.

Mağazadan Aldığım Bir Ürünün İade/Değişim Talebini İnternet Sitesinden Gerçekleştirebilir miyim ?

Mağazadan almış olduğunuz bir ürünün iadesi ya da değişimi internet sitemiz üzerinden yapılamamaktadır.

İnternet üzerinden Aldığım Bir Ürünün İade/Değişim Talebini Mağazadan Gerçekleştirebilir miyim ?

İnternet üzerinden almış olduğunuz ürünün değişim işlemini mağazalarımızdan gerçekleştirebilirsiniz. Renk değişim işlemleri ürünlere göre farklılık göstermektedir. İade işlemi için ise ürünü tarafımıza göndermeniz gerekmektedir. İnternet üzerinden almış olduğunuz ürünün iade işlemi, mağazalarımız tarafından yapılmamaktadır.

İade talebim kabul edildi, bundan sonra ne olacak ?

İade ile ilgili prosedürleri yerine getirip tarafımıza yolladığınız ürün, elimize ulaştığında ilgili birimlerce incelenecek ve iadesi için onay verilecektir. Bu süreç ortalama 3 ile 5 iş gününü almaktadır. Kredi kartı ile verilen siparişlerde ödeme iadeleri ortalama 3-5 iş günü içerisinde gerçekleşmekte ve yapmış olduğunuz ödeme tutarı kredi kartınıza iade edilmektedir. Tarafımızdan ödeme iadesi yapılan işlemlerin güncel kredi kartı ekstrelerine yansıması bankalara göre ortalama 24 saat içerisinde olmaktadır. Sürenin uzaması halinde bankanız ile irtibata geçmeniz gerekmektedir.

Uyarı